általános szerződési feltételek

 

Kedves Vásárló !

Üdvözöljük Önt az  ajandekpohar.hu honlapján. Kérjük, hogy vásárlás előtt tájékozódjon az általános szerződéses feltételekről!

  1. ÁLTALÁNOS TUDNIVALÓK

A jelen általános szerződési feltételek („ÁSZF”) a WICOM Catering Systems  Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. („Üzemeltető”), és az Üzemeltető által a http://www.ajandekpohar.hu címen elérhető kereskedelmi oldal ( „webáruház” ) által nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatások (továbbiakban Szolgáltatás) igénybe vevője („Ügyfél”) jogait és kötelezettségeit tartalmazza (Üzemeltető és Ügyfél a továbbiakban együttesen: Felek), valamint minden jogügyletre és szolgáltatásra vonatkozik, amely az ajandekpohar.hu  webáruházon keresztül történik.

Üzemeltető:

WICOM Catering Systems Kereskedelmi és Szolgáltató Kft., mint az ajandekpohar.hu  webáruház üzemeltetője
Székhely: 1126 Budapest, Németvölgyi út 6.
Levelezési cím: WICOM Kft. 2040 Budaörs, Baross utca 165.
Cégjegyzékszám: 01-09-072722
Cégbejegyzés: Fővárosi Bíróság, mint Cégbíróság
Adószám: 10482546-2-43
E-mail: info@ajandekpohar.hu

A  webáruházban a vásárlás történhet regisztrációval vagy anélkül is. Rendelés leadásakor minden esetben a szállítási és számlázási adatok megadására kerül sor. Az Ügyfél a   webáruházban történő regisztrációjával kijelenti, hogy jelen ÁSZF és a  webáruházban közzétett Adatvédelmi nyilatkozat feltételeit megismerte és elfogadja, az Adatvédelmi nyilatkozatban foglalt adatkezelésekhez hozzájárul.

Az Üzemeltetőt nem terheli felelősség

  • az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért;
  • az abból adódó károkért, ha az Ügyfél a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely, nem az Üzemeltetőnek felróható okból hozzáférhetővé válik;
  • a regisztrált adatok Ügyfél által történő megváltoztatásából eredő kárért, hibáért.

A rendelések teljesítésére az alább közölt feltételek érvényesek, melyet Ügyfél a rendelés megerősítésével elfogad.

A webáruházban kapható termékek árai érvényes, áfával növelt fogyasztói árak, melyek kizárólag a webáruházban leadott rendelésekre érvényesek.

A webáruházban közölt  promóciók  csak a készlet erejéig és a megadott határidőig érvényesek.

A  webáruházban szereplő termékek és árak nem minősülnek ajánlattételnek, csupán tájékoztató jellegűek. Amennyiben technikai okok miatt téves ár (különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő „0” Ft-os vagy „1” Ft-os árra) jelenik meg a webáruházban,  Üzemeltető nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától.

Amennyiben már nem kapható termék jelenik meg a   webáruházban, illetve, ha nem áll épp rendelkezésre a megrendelt mennyiség valamely termékből, a csomag elküldése előtt Üzemeltető egyeztetés végett telefonon, vagy e-mail-ben megkeresi Ügyfelet. Az ilyen megrendeléseket csak az Ügyféllel  való egyeztetés után, beleegyezésével veszi érvényesnek az Üzemeltető.

  1. SZÁLLÍTÁSI ÉS FIZETÉSI MÓDOK

    A webáruházban megrendelt termékek házhoz szállítás útján jutnak célba.
    A termékek házhoz szállítását csak Magyarország területén belül vállaljuk!
    Felhívjuk ügyfeleink szíves figyelmét, hogy  gondoskodjanak az előrejelzett időpontban a küldemény átvételéről!A   webáruházban megrendelt termékek az alábbi szállítási módok érhetők el:
  2. Futárszolgálati kiszállítás 1.1 GLS futárszolgálat 1.2. Pannon XP futárszolgálat

A küldemények kiszállítása a rendelés beérkezését követő 1-5 munkanapon belül történik (amennyiben a megrendelt termék(ek)-ből van elérhető készlet). A beérkező rendeléseket automatikusan regisztráljuk és a csomag összeállítása után átadjuk a futárszolgálatnak. Újabb értesítést a csomag összeállításakor, majd a kézbesítés napjának reggelén küldünk. A kiszállítást a futárszolgálatok  reggel 8 és 17 óra között végzi.

A csomagok pontos kiszállítását Üzemeltető nem tudja befolyásolni, a csomagokat a  futárszolgálat munkatársa  az adott napon összegyűlt címlista legoptimálisabb teljesítése mentén végzik.   A szállítási értesítők tartalmazzák a csomagszámot, mely segítségével Ügyfél nyomon követheti a csomag útját, illetve időpont módosítást kérhet.

  1. Kiszállítás saját szállítóval
    Bizonyos esetekben a szállítást saját szállítónkkal végeztetjük el. Ennek szervezését minden esetben ügyfélszolgálatos munkatársunk fogja Ügyféllel egyeztetni, illetve a szállítás pontos időpontjáról a szállítást végző
    munkatársunk egyeztet majd.
  1. A WEBÁRUHÁZON KERESZTÜL VALÓ VÁSÁRLÁS LÉPÉSEI

A webáruházban a rendelés  leadható regisztrált felhasználóként, vagy akár regisztráció nélkül is.

Regisztráció a vásárlás előtt:

Regisztrálni a honlap jobb felső sarkában a BELÉPÉS gombra kattintva lehetséges: itt a Regisztráció gomb megnyomásával, a kért adatok megadásával lehet regisztrálni.

Regisztráció nélküli vásárlás:

Rendelés regisztráció nélkül is leadható, a Kosár oldalon található adatok maradéktalan kitöltésével és a RENDELÉS FELADÁSA gombra kattintva.

A rendelés menete:

  1. A termék(ek) kiválasztása: A menüben található termékkategóriák segítségével kiválaszthatók a megrendelni kívánt termék(ek). A termék kis méretű képére kattintva látható az adott termék további adatait és nagyobb fotóját. Ezen az oldalon megadható a megrendelni kívánt darabszám, majd a ’Kosárba teszem’ gombra kattintva hozzáadható vásárlói kosárhoz. Regisztrált felhasználók esetében a vásárlói kosarat megőrizzük, így az összeállított terméklista egy későbbi belépés során is elérhető lesz.
  2. Rendelés:A megvásárolni kívánt termékek kiválasztása után a jobb felső sarokban található ’Kosaram’ linkre kattintva véglegesíthető a rendelés, majd a szállítási, számlázási és személyes adatok, illetve a vásárlás fizetés módjának megadása után a ’Rendelés feladása’ gombra kattintva adható le rendelés.

Fontos, hogy a termékek elérhetőségét csak a megrendelés feldolgozásakor tudjuk ellenőrizni. Amennyiben valamelyik termékünkből nincs megfelelő mennyiség készleten, úgy a megrendelést követően munkatársunk telefonon vagy e-mailben felveszi a kapcsolatot az Ügyféllel, a kiszállítandó csomag tartalmát és a kiszállítás időpontját illetően.

Az Ügyfél által elküldött  megrendelés megérkezését a Szolgáltató visszaigazoló e-mail útján, legkésőbb 48 órán belül visszaigazolja az Ügyfél részére, mely visszaigazoló e-mail tartalmazza az Ügyfél által a vásárlás, vagy a regisztráció során megadott adatokat (pl. számlázási és szállítási információk), a rendelés azonosítóját, a rendelés dátumát, a megrendelt termékhez tartozó elemek felsorolását, mennyiségét, a termék árát, szállítási költséget és a fizetendő végösszeget. A visszaigazoló e-mail a Szolgáltató részéről az Ügyfél megrendelésének elfogadásának minősül, mellyel érvényes szerződés jön létre Szolgáltató és az Ügyfél között. A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.

Az ÁSZF fenti 1. pontjában részletezett esetekben a Üzemeltető fenntartja magának a jogot, hogy ne fogadja el az áru megrendelését, ebben az esetben szerződéskötés nem történik, amiről a Ügyfél értesítést kap. Bármely, esetlegesen korábban teljesített kifizetést az Ügyfél számára Üzemeltető haladéktalanul visszatéríti.

  1. A VÁSÁRLÁSTÓL VALÓ ELÁLLÁS JOGA, MÓDJA, KÖVETKEZMÉNYEI

A Távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. (II. 26.) számú kormányrendelet rendelkezései alapján a fogyasztónak minősülő vásárló az áru átvételét követő 14 naptári napon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól.

Ügyfél az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette; ennek igazolására a kiszállításkor kapott Szállítólevél ügyfélpéldánya szolgál. A terméket eredeti, sértetlen állapotban kell a számlával és a visszáru nyomtatvánnyal együtt visszajuttatnia a WICOM Kft.  irodájába (2040 Budaörs, Puskás Tivadar út 3.,fsz.).  Üzemeltető  kizárólag új állapotú (sérülésmentes, hiánytalan tartalmú) termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat megtéríteni. Az elállási jog gyakorlása semmilyen többletköltséget nem jelent Ügyfél számára, a termék visszajuttatásáról azonban az Ügyfélnek kell gondoskodnia, és ennek költségét saját magának kell viselnie.

Amennyiben az elállás jogán visszaküldött csomag megfelel a fenti feltételeknek, Üzemeltető  kötelezettséget vállal arra, hogy a vételárat a hatályos jogszabályokban rögzítetteknek megfelelően, a csomag átvételét követő 10 banki napon belül hiánytalanul visszautalja a vásárló részére, az előzetesen megadott számlaszámra.

Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére Üzemeltetőnek nincs lehetősége.

  1. SÉRÜLT, HIBÁS TERMÉK JAVÍTÁSA / CSERÉJE

Üzemeltető  az egyik legfőbb szempontnak tartja, hogy az eladott áruk minősége minden esetben megfeleljen az elvárásoknak. Amennyiben  a termék mégis gyártási hibás és ezt munkatársaink nem vették észre csomagoláskor, úgy azt  Üzemeltető budaörsi irodájába  visszajuttatva, számla ellenében kicseréljük, vagy ha nincs már az adott termékből raktáron, annak megfelelő és az Ügyfél által elfogadott terméket ajánl fel csereként. Amennyiben ez az Ügyfélnek nem elfogadható,  a nevezett termék árát az Ügyfél által megadott bankszámlára Üzemeltető visszautalja.

A szállításkor törötten érkezett termékeket jelzésre azonnal, díjmentesen kicseréli
Üzemeltető.

Sérülés esetén a csomagot (a csomagolást eredeti állapotban és a terméket is ) meg kell őrizni és a bejelentést az átvételtől számított 3 munkanapon belül meg kell tenni. A bejelentés e-mailben tehető meg, az  info@ajandekpohar.hu  címen, jelezve a levélben a rendelésszámot, a sérült vagy törött termékek megnevezését és darabszámát, és fotókat a sérült termékekről. A szállító szolgálat a törés körülményeit kivizsgálhatja, így a sérülésről és a csomagolásról készült képek segítik a munkát, de a teljes kivizsgáláshoz szükségünk lehet kárszemlére is. A bejelentést az átvételt követő három munkanapon belül kell megtenni, ha az átvételnél nem készült kárjegyzőkönyv.

Üzemeltető minden sérüléssel kapcsolatos panaszt a lehető leggyorsabban kezeli, és a sérült termékeket díjmentesen újra elküldi. Amennyiben időközben a termékből esetleg elfogyott a készlet, Üzemeltető a sérült termék árát visszautalja

  1. ADATVÉDELMI TÁJÉKOZTATÓ

Az  ajandekpohar.hu  webáruház tiszteletben tartja vásárlói személyes adatok védelméhez fűződő alkotmányos alapjogát. Üzemeltető  elkötelezett   a tekintetben, hogy különös figyelmet fordítson regisztrált vásárlóinak információs önrendelkezési jogára. Ennek szellemében a személyes adatokat a mindenkor hatályos vonatkozó jogszabályok megtartásával kezeli. Az egyes adatkezelési tevékenységekre vonatkozó adatkezelési tájékoztató a weboldalon az „Adatvédelem” menüpont alatt található.

  1. EGYÉB RENDELKEZÉSEK
  1. Üzemeltető rendszere a Vevők aktivitásáról adatokat gyűjthet melyek nem kapcsolhatóak össze a Vevő által a regisztrációkor megadott egyéb adatokkal, sem más internetes honlapok vagy szolgáltatások igénybevételekor keletkező adatokkal.
  2. Üzemeltető jogosult a felhasználó részére hírlevelet vagy egyéb reklám levelet küldeni, amennyiben a felhasználó a regisztrációkor a megfelelő adatai megadásával ehhez előzetesen, egyértelműen, kifejezetten és önkéntesen hozzájárult. Üzemeltető nem köteles ellenőrizni, hogy a felhasználó által a regisztrációkor illetőleg a hozzájárulás megadásakor megadott adatok valósak illetőleg helytállóak.
  3. A termékekről írt kritikák és egyéb kapcsolódó vélemények minden esetben a felhasználók álláspontját tükrözik, tartalmukért  Üzemeltető  nem vállal felelősséget. Üzemeltető  fenntartja a jogot a közízlést, üzleti érdekeit vagy törvényt sértő vélemények törlésére.
  4. A felhasználó a 2. pontban hivatkozott önkéntes hozzájárulását bármikor jogosult visszavonni. Ebben az esetben Üzemeltető a visszavonást követően a felhasználó részére több hírlevelet, illetőleg egyéb reklám levelet nem küld, továbbá törli a felhasználó adatait a hírlevélre feliratkozott felhasználók adatai közül.
  5. Üzemeltető kötelezőnek tekinti magára nézve a Magyar Reklámszövetség és a Magyarországi Tartalomszolgáltatók Egyesületének etikai kódexét.
  6. Üzemeltető mindent megtesz  azért, hogy az oldalain megjelenő adatok (termékek ára, elérhetősége, leírása, stb.) a lehető legpontosabbak legyenek. A nyilvánvalóan téves, rendszerhibából származó 0 v. 10 Ft alatti ár nem minősül ajánlattételre való felhívásnak. Kivételt képeznek ez alól az akciók keretében meghirdetett ajándéktermékek. A termékek mellett feltüntetett képek illusztrációk, minden esetben a termékleírás tartalmazza a termék jellemzőit. Az esetlegesen előforduló hibákért a Szolgáltató felelősségére a 45/2014. (II. 26.) kormányrendeletben és a Ptk.-ban rögzített rendelkezések irányadóak.
  1. AZ ADATKEZELŐ ADATAI

Név: WICOM Catering Systems Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. mint a www.ajandekpohar.hu internetes oldal üzemeltetője
Székhely: 1126 Budapest, Németvölgyi út 6.
Iroda címe: 2040 Budaörs, Baross utca 165.
Cégjegyzékszám: 01-09-072722
Cégbejegyzés: Fővárosi Bíróság, mint Cégbíróság
Adószám: 10482546-2-43
E-mail: info@ajandekpohar.hu

  1. Jogérvényesítési lehetőségek

Az Üzemeltető és az Ügyfél közötti jogviszonyra a magyar jog irányadó.

1
.Panasztétel az  Üzemeltetőnél

Ügyfél  az Üzemeltető   tevékenységével kapcsolatban panaszt terjeszthet elő az Üzemeltetőnél annak  bármelyik közzétett elérhetőségén.

  • Szóbeli panasz

Üzemeltető a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal kivizsgálja és orvosolja. Amennyiben Üzemeltetőnek nincs lehetősége arra, hogy a szóbeli panaszt azonnal kivizsgálja és orvosolja, akkor jegyzőkönyvet vesz fel és a továbbiakban az írásbeli panaszra vonatkozó rendelkezések szerint jár el.

  • Írásbeli panasz

Üzemeltető – az azonnal orvoslásra nem került panaszt – egyedi azonosítóval látja el a panasz azonosíthatóságának megkönnyítése érdekében.

Üzemeltető a panaszt haladéktalanul, de legfeljebb 15 napon belül kivizsgálja. Üzemeltető a panasz kivizsgálásának eredményét írásban közli Ügyféllel a panasz megtételét követő legfeljebb 30 napon belül. A 30 napos határidőt Üzemeltető megtartottnak tekinti, amennyiben az írásbeli válasz megküldése a panasz megtételétől számított 30. napon megtörténik. Amennyiben Ügyfél panasza elutasításra kerül, akkor Üzemeltető az elutasítás indokáról tájékoztatja Ügyfelet.

2. Bírósági eljárás kezdeményezése
Amennyiben az  Üzemeltető és Ügyfél között létrejött szerződésből vagy azzal kapcsolatban vita merül fel és a felek a vitát a felmerülésétől számított 30 napon belül nem tudják barátságos úton megoldani, akkor a jogvita rendezésére a polgári perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény szerint hatáskörrel és illetékességgel rendelkező bíróság jogosult.

3. Fogyasztókat megillető további vitarendezési lehetőségek

  • Panasztételi lehetőség a fogyasztóvédelmi hatóságnál

Amennyiben Ügyfél fogyasztói jogainak megsértését észleli, Ügyfél jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A hatáskörrel és illetékességgel rendelkező hatóságok listája és elérhetőségei a http://jarasinfo.gov.hu holnapon érhetők el.

  • Békéltető testülethez fordulás lehetősége

A termékek minőségével és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából az Ügyfél eljárást kezdeményezhet a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testületnél, illetve fordulhat Üzemeltető  székhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testülethez. Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

Az Ügyfél lakóhelye (tartózkodási helye) alapján a http://www.fogyasztovedelem.kormany.hu/node/8579 linken elérhető békéltető testületekhez fordulhat a fogyasztói jogvita rendezése érdekében.  Üzemeltető  köteles a Békéltető testületi eljárásokban részt venni. Jelen pont értelmében együttműködésnek minősül a válaszirat küldése is.

Budapesti Békéltető Testület
Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.
Telefonszám: +36 1 488 2131
Faxszám: +36 1 488 21 86
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu

A Nemzeti Média és Hírközlési Hatóság Hivatalának elérhetőségei:
levélcím, 1525 Budapest, Pf., 75; info@nmhh.hu

A termékekkel, szállítással vagy a vásárlási feltételekkel kapcsolatban az alábbi elérhetőségeken kaphat bővebb felvilágosítást:
E-mail: info@ajandekpohar.hu
Telefon: 06-70/ 933 9668

 

KAPCSOLAT

Tel.: + 36 70 933 9668

Elérhetőség: H-Cs. 8:00-16:00

P: 8:00-15:00

Email: info@ajandekpohar.hu

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás